Jak zwrócić na siebie uwagę? Reklama na eventach
Eventy branżowe, spotkana z absolwentami szkół czy targi pracy – to doskonałe miejsca, by zareklamować swoje usługi lub produkty oraz pozyskać wartościowych pracowników, ale także kontrahentów.
Systemy wystawiennicze wewnętrzne – co to jest?
Zacznijmy od tego, czym należy się reklamować, a mianowicie chodzi o nośniki reklamowe, które dedykowane są do prezentacji swoich usług na targach. Niejednokrotnie gdy byliśmy na eventach czy spotkaniach z absolwentami widzieliśmy, jak firmy reklamują tam swoje usługi/produkty.
Do nośników reklamowych wewnętrznych należą:
- Stoiska targowe (wyspowe lub standardowe),
- Banery reklamowe,
- Ścianki reklamowe,
- Rollupy,
- Mobilne ścianki,
- Ścianki reklamowe na całą ścianę,
- Ścianki reklamowe z podświetleniem..
Jednak systemów wystawienniczych jest o wiele więcej i są różnorodne. Niektórzy decydują się na przykład na wystawienie prezentacji filmowej na rzutniku, która wyświetla się cały czas. Inni rzutnik używają jako nośnik do zaprezentowania filmu z życia firmy lub do zdjęć.
Wszystko jest w wyobraźni
Tak naprawdę od tego, czy zauważą nas nasi klienci, kontrahenci lub przysli pracownicy, zależy nasza poziom naszej wyobraźni. Można przecież wykorzystać zupełnie nie reklamowe nośniki do prezentacji firmy (jak rzutnik). Można też poszperać wśród specjalistycznych nośników reklamowych i znaleźć taki, który z pewnością rzuci się w oczy.
Dobrą praktyką jest pójście na targi związane z inną branżą lub naszą i sprawdzić, jak prezentuje się konkurencja. Jakie nośniki używa, jakie banery ma, co na tych banerach jest napisane, co sprawia, że chcemy podejść właśnie do nich. Takie niewinne podglądnięcie konkurencji sprawi, że będziemy wiedzieć więcej o tym, co my powinniśmy zrobić.