2019-02-23

Smartfon LG G3 z największą reklamą zewnętrzną i rekordem Guinnessa

Marki LG nie trzeba przedstawiać chyba nikomu. Niemal każdy posiada w domu jakieś urządzenie elektroniczne pochodzące od tego producenta. Firma bowiem specjalizuje się w produkcji sprzętu elektronicznego oraz tzw. gospodarstwa domowego, a także szeregu urządzeń mobilnych.

W ostatnich latach, przedsiębiorstwo rozwinęło swoje usługi i weszło na rynek marketingu. LG – największa reklama zewnętrzna na świecie. Koncern zasłynął ze stworzenia najbardziej obszernego nośnika treści marketingowej.

O firmie LG

Dwie litery, które określają nazwę jednego z największych producentów sprzętu domowego i elektronicznego, kojarzy niemal każdy. Przedsiębiorstwo zatrudnia więcej jak 100 000 osób na całym świecie. To imponująca liczba. Zatrudnione osoby znajdują aktywność w ramach pracy w czterech głównych działach firmy.

To klimatyzacja i rozwiązania energetyczne, rozrywka o charakterze domowym, urządzenia mobilne i produkty przeznaczone do gospodarstwa domowego. Firma słynie przede wszystkim z produkcji płaskich telewizorów, monitorów, lodówek czy pralek lub urządzeń służących do klimatyzowania pomieszczeń.

W 2012 roku firma wygrała prestiżowy tytuł ENERGY STAR®, co wyróżniło ją spośród konkurencji. Na tym sukcesy koncernu się nie skończyły. Przedsiębiorstwo wciąż się rozwijało, wdrażało nowe technologie i odkrywało nieeksploatowane dotąd obszary.

Przełom przyszedł w 2014 roku. Koncern pobił rekord Guinnessa za stworzenie największej w historii świata reklamy zewnętrznej. Od tej pory, o firmie zrobiło się głośno także na rynku marketingu.

Reklama LG

Pomysł na obszerną, największą w historii reklamę, zrodził się podczas opracowywania kampanii marketingowej, której zadaniem miała być promocja najnowszego modelu smartfona LG G3. Koncern postawił na największy na świecie billboard. Jego wymiary wynosiły aż 240 metrów długości i dwanaście metrów wysokości.

Billboard ważył aż 1800 ton. Przedsięwzięcie się udało. O firmie od razu zrobiło się głośno, a wchodzący na rynek smartfon zyskał olbrzymią popularność. LG było na językach wszystkich.

Wiele osób specjalnie jechało w miejsce, w którym reklama została zamontowana, tylko po to, by ją zobaczyć. Specjaliści oczekiwali, że reklamę zobaczy aż dwadzieścia milionów osób. Do produkcji billboardu użyto stali. Ma on być wykorzystywany w przyszłości do nowych reklam.

O produkcie

Największa na świecie reklama outdoorowa promowała wchodzącego na rynek smartfona G3. Już sama specyfika telefonu wywoływała zamieszanie na całym świecie, a największa w historii marketingu reklama, jedynie wzmogła rozgłos wokół urządzenia LG. Smartfon miał zachwycać wyjątkową technologią, która szła w parze z nowoczesnym wzornictwem.

Największym plusem był laserowy autofocus, który miał działać bezbłędnie. Imponował także najlepszy ówcześnie ekran Quad HD, który gwarantował idealną jakość obrazu. Produkt osiągnął rekordową sprzedaż, a posunięcie z największą w historii reklamą zewnętrzną, okazało się bezbłędne. Billboard LG pokazał, że dobrze przemyślana reklama, która zwraca uwagę, skutecznie zwiększy sprzedaż.

Producent reklamy świetlnej – AnyShape
Adres: ul. Rolnicza 338A 05-092 Dziekanów Polski, Łomianki, Warszawa
NIP: 5272040855
REGON: 016085308
telefon: +48 696 777 222
email: biuro@anyshape.pl
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2005-11-15

Porównywarka cen sprzętu RTV

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *